CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 29 May 2011

Majlis Pertunangan Anizz & Ramdan l 23.10.2010 l Putatan Sabah

Salam dan morning! ^_^ rasanya sudah lebih seminggu tidak update di blog ni. Apapun, saya upload kan gambar2 yang saya ambil semasa majlis pertunangan Anizz & Ramdan pada 23.10.2010. lama sudah kan :)
saya ada post entri yang sama di blog saya yang satu lagi, tapi tidak terlalu menyeluruh.

It's an honour bila Anizz mahu hire saya untuk majlis dia. In fact kakak dia, Aima aka kawan lama sekolah di SMAKK dulu yang menjadi org tengah. pada mulanya saya sebenarnya tidak konfiden, sebab ini kali pertama ambil gambar majlis secara officially. :) dan saya sangat happy sebab dapat ambil gambar untuk pasangan ini, sebab dorang memang cute!




0 comments:

Post a Comment